Tickets



Tickets registratie

Om een adequate reactie te kunnen garanderen bij eventuele calamiteiten dient u een ticket te openen.
Meldingen uit dit systeem worden ook 's avonds en in het weekeinde gelezen.

Het ticket systeem is ondergebracht in het InSight5 Content Management Systeem. Kies daar in het menu [Tickets].
Vul het formulier in met een zo duidelijk mogelijke beschrijving van het probleem.
Na verzenden van het formulier ontvangt u een bevestiging van de geopende ticket.
Fit2Page kan niet garanderen dat e-mail of telefonisch contact 's avonds of in het weekeinde gehonoreerd wordt.



Service Level Agreement

Afhankelijk van de voor u geldende Service Level Agreement (SLA) zullen wij de optredende fout binnen de afgesproken tijd herstellen, danwel een work-around programmeren.

Nieuws

Fit2Page MarketingMonitor

maandag 18 september 2017
Met de Fit2Page MarketingMonitor bent u er zeker van dat uw webshop of website altijd geoptimaliseerd is. lees meer


Abonneer u op onze RSS feed, en blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen!
Microsoft, SQL Server, Windows2008, VMWare
  • © 2006-2017 Fit2Page